Borlänge kommun

Viktig information till våra medlemmar!

På grund av rådande omständigheter har vi valt att "frysa" och stoppa betalningen för våra kunder

Till våra medlemmar:

Vi ”fryser” och stoppar betalningen för våra autogirokunder. Detta gäller er som har Bronskort, Bad och spakort, badkort och motionssimning.

Gällande kontantkort så har de automatiskt stoppats från den 13:e november. Dagar kommer att läggas på då vi öppnar anläggningen igen. Ni kommer alltså inte att gå miste om någon tid på ert kort.

För er som har Guld och Silverkort har vi valt att ha era kort fortsatt aktiva, eftersom Actic gym fortfarande håller öppet. Under februari månad är ni som har guldkort och silverkort på autogiro betalningsfria som kompensation för att ni endast kunnat nyttja Actic gym. Detta gäller endast er som inte haft kortet fryst sedan 12 november 2020. Om ni önskar frysa ert kort, ber vi er vänligen att kontakta receptionen 0243-74551.

Detta gäller inte Actics egna kortmedlemmar. Kontakta Actic support.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

  • Ingen giltig användare vald.